czwartek, 21 grudnia 2023

Wyspa Wielkanocna - prelekcja podróżnicza w Kinie w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie


Cieszę się, że nawiązałem kontakt z Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Super organizacja, przygotowanie i realizacja wydarzenia. Razem wyruszyliśmy na drugi koniec świata, zwiedziliśmy Wyspę Wielkanocną i bezpiecznie dotarliśmy z powrotem. Dziękuję za nasze spotkanie i wspólną podróż. Fotografie dzięki: CSK/Ewa Zielonka-Gawrylak.

Wyruszamy na drugi koniec świata :)


To było udane i miłe spotkanie :)

Slajd tytułowy w mojej prezentacji, zajmujemy miejsca i za chwilę ruszamy w drogę :)

Zawsze miło mi się współpracuje z Radiem Lublin!

Cieszę się, że mogłem także wspomnieć o mojej książce :)

Książka z autografem i dedykacją to najlepszy prezent dla każdego miłośnika czytania :)